♥♥تـــــــــــــــــبسم عشق♥♥

اگر روزی عاشق شدی …

قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …

اینروزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!

 

 

بعضی ضربه ها نمی بره

زخــــــم نمــــی کنـــــه

حتّی خراش هم نمــی ندازه

فقــــط "دردت" میــــاد

اونقدر که نــــــــفست رو "بنـــــد" میاره

 

 

 

هی لعنتی...!

هی لعنتی ...!

موجه نیست روزهای نبودنت

 

 

سکــــــ  ـــــــــوت میکنم

بگذار حرفهای دلم آنقدر همدیگر را بزنن

تا بمیرند

 

 

هی لعنتـــــــــــــــی

آرزو بودی

خاطــــــــــــره شدی

 

 


 

پاییز را دوست دارم
بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام
بخاطر پیاده روی های شبانه ام
بخاطر بغض های سنگین انتظار
بخاطر اشک های بی صدایم
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام . . .
غم انگیز است پاییز
و غم انگیزتر
وقتی تو باشی
من برگ‌ها را با خیالَ‌ت
تنها قدم بزنم . . .

 

 

 

می پسـندم پاییـز را

که معافـم می کنـد

از پنـهان کردن

دردی که در صـدایم می پیچـد ُ

اشکی که در نگاهـم می چرخـد

آخر همه مـی داننـد

سـرما خورده ام . . . !

 

 

باغ ای باغ قشنگ
باغ ای رنگارنگ
کاش میدانستی
تکسواری هم از باغ گذر خواهد کرد
تکسواری که قدمهایش هراس انگیز است
نام آن « پائیز » است

 

 

 
دیشب
کهـ
نمیدانستم برای 
کدامیک از دردهایم گریهــ
کنم کلی خندیدمـ

 

 

 

دیگهـ

خسته شدم از هرچی جمله است 

کهـ با حرف 

دلهــ

 

یه سری از حرف ها رو
نمی توان فراموش کرد
به هیچ نحوی 
در ذهن مرور می شوند
اما هر بار
تمام وجود انسان را پر می کند از 
نـــفـــــــرتــــــ
 
 
دیگه بریدم به مولا..
یه گوشه دنج...
یه نقطه...
یه عالمه بغض...
 
یه دنیا حرف ...
یه دل شکسته...
و بی نهایت خاطره ...
کافی است اینها برای جوان مرگ شدنم!

 

 

 
 
 
 
دوستت دارم عشقمعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 7 دی 1392برچسب:,ساعت9:25توسط ǺŘΜÂŊ | |