♥♥تـــــــــــــــــبسم عشق♥♥

 

 

در خاطری که تو هستی

 

 دیگران

 

 محکومند به فراموشی !

 

 این را به همه بگو ...!

 

 

 

 

دوست دارم یک بارانی بلند بپوشم !

 

  و در خیابان شانزالیزه ی ذهنم قدم بزنم و

   باورکنم هنوز حرفی در سر دارم

 

   که ارزش ِ گفتن داشته باشد...

   حرفی که هرچه هست سر به زیر نیست ...

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

 

  همیشه آنکه سراغی از تو نمیگیرد دلتنگ دیدنت است...!!!

 

   و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود...

 

   همیشه آنکه تو آنرا نمیبینی نا  مهربان نیست!

 

 

 
با تو میخندم ... در خودم  می ریزم ...

 

   گوشت ،بدهکار ِ اشک های من نباشد ..

   این حرف ها ، برای نگفتن است

 

   من هوای آبرویت را ، بارانی هم که باشم دارم !

 

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم هایت را به کسی نگو ...!

 

 

  همه را نگه دار برای خودم

 

 

  من جانم را

 

 

  برای شنیدنشان کنار گذاشته ام ...!

 

 


وقتی
تو نیستی ...

 

   غریبانه زیستن کار من است

 

   وقتی تو نیستی ...

 

   " واژه ها هم خساست می  کنند نه دلبری "

 

   کم آورده ام !

 

   غریبی را بر این دو  خط واژه " دوستت دارم " حک کن !

 

بی هوا نوشتم، به هوای کسی ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت8:46توسط ǺŘΜÂŊ | |